Kjøp av billetter og gavekort


Du reaktiverer ditt sesongkort her Velg antall sesongkort du skal reaktivere og skriv inn sesongkortnummer og navn i kommentarfeltet. Kortene vil bli reaktivert så fort betalingen er registrert hos oss. Du bruker de samme kortene som du brukte i 2017.

Dersom du har mistet sesongkortene skal du ikke kjøpe nytt kort da det vil føre til at du blir registrert to ganger i vår database. Du kan likevel reaktivere ditt sesongkort her Skriv inn navnene på sesongkortinnehaver i kommentarfeltet så finner vi ditt sesongkortnummer. Ved første besøk til parken tar du med deg din ordrebekreftelse til inngangen og så vil du få et nytt sesongkort mot et gebyr på kr. 25,- per mistet kort.

Du kan kjøpe et gavekort på sesongkort her. Vi vil da sende deg sesongkortene i posten. Vær oppmerksom på at sesongkortene er personlige og gjelder for én sesong Sesongkortet må aktiveres på vår hjemmeside www.foldvik.no for å være gyldig. Her må det legges du inn personopplysninger samt et bilde. Påfølgende år kan kortet reaktiveres.

Ønsker du å gi bort et sesongkort til noen som allerede har selve kortene kan du betale for å reaktivere sesongkort her. I kommentarfeltet skriver du inn navnene på sesongkortinnehaver og sesongkortnummer hvis du har dette. Vi kommer ikke til å sende deg sesongkort i posten siden den du skal gi gaven allerede har dette. Du kan bruke denne malen som du kan printe ut og gi som et gavekort.

Ønsker du å gi bort en dagsbillett til Foldvik Familiepark kan du gjøre det her.

Når betalingen er registrert hos oss vil du få en ordrebekreftelse på e-post. Her vil du få tildelt et unikt lisensnummer, et nr per billett du har kjøpt. Lisensnummeret må fremvises i inngangen til parken når billetten skal brukes.  Dersom du ikke mottar en en slik e-post så kontakt kundeservice@foldvik.no Husk å sjekke om e-posten har havnet i spamfilteret først!

Du vil ikke få tilsendt et gavekort i posten, men du kan benytte denne malen. Fyll ut navnet på den /de som skal få gavekortet og om gavekortet gjelder en dagbillett/er eller klippekort. Husk å skrive på lisensnummeret på gavekortet.

Ønsker du å gi bort et klippekort til Foldvik Familiepark kan du gjøre det her. Et klippekort består av 10 klipp og kan benyttes av ulike personer.

Når betalingen er registrert hos oss vil du få en ordrebekreftelse på e-post. Her vil du få tildelt et unikt lisensnummer, et nr per klippekort du har kjøpt. Lisensnummeret må fremvises i inngangen til parken når billetten skal brukes.  Dersom du ikke mottar en en slik e-post så kontakt kundeservice@foldvik.no Husk å sjekke om e-posten har havnet i spamfilteret først!

Du vil ikke få tilsendt et gavekort i posten, men du kan benytte denne malen. Fyll ut navnet på den /de som skal få gavekortet og om gavekortet gjelder en dagbillett/er eller klippekort. Husk å skrive på lisensnummeret på gavekortet.

Når du handler kan du oppgi en annen adresse enn fakturaadressen. Vi sender da tingene til den adressen. Dersom du ønsker at vi skal pakke inn tingene kan du kjøpe innpakning i tillegg.

Bestilling


Du vil få tilsendt en ordrebekreftelse via e-post så fort du har gjort en bestilling. Når betalingen er registrert hos oss og eventuelle varer er klare for å sendes vil du få en ny e-post med informasjon om at ordren er fullført. Varene vil bli sendt 1-3 dager etter dette. Dersom du ikke mottar en ordrebekreftelse og bekreftelse på fullført kjøp kan det hende at e-posten din er feil. Send oss en e-post på kundeservice@foldvik.no så får vi sjekket det ut. Husk å sjekke spamfilteret først!

Fraktkostnaden varierer avhengig leveringsmåte og antall varer du kjøper. Fraktkostnaden vil du se når du velger hvordan du ønsker at varen/e skal sendes til deg før du fullfører ordren.

Du får en bekreftelse på at kjøpet er fullført på e-post. Denne fungerer både som kvittering og garantibevis. Dersom du har kjøpt billetter som krever lisensnr. vil disse stå på denne kvitteringen. Vennligst ta kontakt på kundeservice@foldvik.no dersom du har mistet eller ikke fått din kvittering. Husk å sjekke spamfilteret først!

Vent, og prøv igjen senere, mest sannsynlig har ikke kollinummeret rukket å bli registrert enda. Får du fortsatt ikke resultat, kontakt oss på kundeservice@foldvik.no

Vi benytter Paypal som vår betalingsløsning. Her kan du enten logge deg inn på din Paypal konto og betale derfra eller du kan betale med bankkort uten å ha egen konto hos Paypal. Å betale med kort med Paypal er et sikkert alternativ

Retur, angrerett, reklamasjon


Uavhentede pakker vil bli sendt i retur til oss. Vi vil da fakturere deg 349 kroner i administrasjonsavgift. Dersom du angrer på kjøpet er det best at du henter ut pakken og sender den i retur til oss. Les mer om angrerett og fyll ut angreskjema.

Du har 30 dagers angrerett noe som betyr at du innen 30 dager kan returnere varene uten å oppgi noen grunn for dette. Før du benytter deg av angreretten må du sende en henvendelse til oss der du opplyser om at du om at du vil bruke angreretten før angrefristen utløper. Legg ved utfylt angreskjema og send alt til Kundeservice@foldvik.no

Her finner du all informasjonen du trenger om angrerett og retur av varen/e.

Har du vært så uheldig å fått en vare som er ødelagt eller ikke fungerer slik den skal så ta kontakt med oss på kundeservice@foldvik.no Vi vil da gjør vårt ytterste for å få rettet opp feilen eller så vil vi sende deg et nytt eksemplar av varen. Vi dekker portokostnader ved retur på grunn av reklamasjon, men dette må avtales med oss på forhånd.

Dersom du ønsker å bytte en vare må du først returnere de opprinnelige varene ved å benytte angreskjema, deretter legger du inn en ny bestilling.

Lisensnummer


Et lisensnummer er en unik kode som blir gitt når du kjøper dagsbillett eller klippekort via vår nettbutikk. Denne unike koden må fremvises i inngangen til parken når billetten skal brukes eller klippekortet hentes ut.

Lisensnummeret står på ordrebekreftelsen du får tilsendt på e-post når kjøpet og betalingen er registrert hos oss. Dersom du ikke har fått denne kan det hende e-posten din er feil. Send oss en henvendelse på kundeservice@foldvik.no Husk å sjekke om e-posten har havnet i spamfilteret ditt først!

Nei, sesongkortene har egne sesongkortnummer som er helt uavhengig lisensnumrene som blir gitt ved billettkjøp via nettet.

Personvern, cookies


Du kan lese mer om vårt personvern her.

Send en henvendelse til kundeservice@foldvik.no så sørger vi for at vi sletter alle opplysninger vi har om deg i vår database.

Send en henvendelse til kundeservice@foldvik.no så sender vi deg en oversikt over hvilke opplysninger vi har om deg i vår database.

For mer informasjon om informasjonskapsler / cookies, les her

0